دنیات برام زندونه




















Blog . Profile . Archive . Email  


بارسفربستم دگراینجانمیمانم

بروعشق ازخداآموزنمیخواهم تورادیگربدان ازدام تورستم

 

 

 

خدایامن خستم  خدایامگه صدای منونمیشنوی؟

 

 

 

خدایامن ضعیفم من طاقت ندارم.

 

 

 

خدایامن  شکست خوردم .خدایاهمه منوتنهاگذاشتن .

 

خدایاتوکه مهربونترین مهربونایی پس چراگذاشتی ایینطوری بشه؟

توکه ازهمه چیزخبرداشتی چرانجاتم ندادی؟

 

 

چراگذاشتی من غرق بشم؟

 

 

 

خدایاوقتی بدبودم  زجرکشیدم وقتی خوب شدم بیشترزجرکشیدم

 

 

 

توبگومن چیکارکنم .چراهیچکس حرف منونمیفهمه . من که چیززیادی نخواستم

 

 

 

اگه میخواستی خوشی هاموازم بگیری چرابهم دادی؟؟

 

 

 

آخه من چه گناهی کردم .خدایا دوست داشتن گناهه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

پس چراماآدمارواینطوری آفریدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 

 

 

خدایااااااااااااادنیات برام زندونه .

 

 

 

دیگه هیچی ازت نمیخوام جزاینکه نفس منوبگیری.

 

 

 

التماست میکنم.نزاربیشترازاین  جلوبنده هات خواربشم .

 

 

 

دیگه طاقت ندارم......................

 

 

 

 

خدایا مرا ببر به شهر خود که خسته ام از همه کس

 

که خواب و بیداری من هر دو شکنجه بود و بس



نظرات شما عزیزان:

مريم
ساعت23:04---6 ارديبهشت 1391
عسيسم عالي بود
منتظر سر زدنت هستم


امین
ساعت13:00---6 ارديبهشت 1391
سلام عزیز ممنون که به من سر زدی اگه میشه منو با اسم "عشق ممنون" لینک کن بیا بگو منم با چه اسمی لینکت کنم ممنون

موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 13:23 توسط نجلا| |


Power By: LoxBlog.Com